Backpacken over de wereld - Reisverslagen van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu Backpacken over de wereld - Reisverslagen van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu

Backpacken over de wereld

4 september gaat mijn reis van start naar het mooie Australie. Hier ben ik in totaal 6 weken. Ik begin in Melbourne voor een week, vlieg dan door naar Sydney en eindig mijn Aussie avontuur in Cairns. Op naar een nieuw-(zee)land.. En mijn reisavontuur gaat nog veel verder.. Hawaii, Amerika, Aruba, Curacao! Wanneer ik terug kom is voor mezelf ook nog een verrassing!

Recente Reisverslagen:

Marleen

He hallo! Welkom op mijn site.. Hier kun je al mijn "wereldreis"- avonturen lezen en de gave foto's bekijken:)!! Liefs x Marleen

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16724

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken in de wereld

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken over de wereld

Landen bezocht: