Boring, boring, boring... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu Boring, boring, boring... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu

Boring, boring, boring...

Blijf op de hoogte en volg Marleen

19 September 2012 | Australië, Sydney

Inmiddels alweer een paar dagen in Sydney en ik vermaak me hier prima!!
Wauuuw Sydney is een geweldige stad, wat dag en nacht leeft. Overal leuke, gezellige, irritante, dansende, etende en slapende mensen, heerlijk! Het is dan ook een stuk drukker én groter dan in Melbourne, maar geen probleem, met de metro ben je zo overal! Het weer hier is gelukkig ook stukken beter dan in Melbourne en dat is natuurlijk ook erg belangrijk.
Het hostel waarin ik verblijf is wel oké (ben verwend in Melbourne denk ik). Maar ik slaap in een dorm met 3 gezellige meiden, dus prima en het kan veel erger (heb ik gehoord;)). Dus ‘No worry’s mate’!!
Maar wat heb ik allemaal gedaan, daar gaat het natuurlijk om!!
Nou… Heeeeeelemaal NIKS!!

See you in het volgende verhaaltje!
Liefs Marleen

  • 19 September 2012 - 12:18

    Jose TL:

    Ha Marleentje,

    Kreeg net de site van Aniek door. Dus meteen alle reisverslagen gelezen en de foto's bekeken.
    Ik zie wel dat je enorm geniet van alles. De foto's zijn ook prachtig.

    Geniet ervan en we blijven je volgen.

    Theo en Jose.

  • 19 September 2012 - 17:59

    Robby & Hilde:

    Hey Marleen,
    Leuk dat je ons (eindelijk) een mailtje hebt gestuurd::-)
    Wat eeen geweldige tijd heb je daar niet? En zo als we al zeiden heb je daar zo kontakten.
    We gaan je reisverslagen volgen en we blijven zo een beetje bij:-)
    Vanaf hier, Wierden,de hartelijke groeten en geniet er van!!!!!!!!
    Tot horens!
    Groetjes Robby en Hilde

Tags: australie, sydney

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

He hallo! Welkom op mijn site.. Hier kun je al mijn "wereldreis"- avonturen lezen en de gave foto's bekijken:)!! Liefs x Marleen

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 16699

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken in de wereld

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken over de wereld

Landen bezocht: