1e vlucht zit erop. Aangekomen in Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu 1e vlucht zit erop. Aangekomen in Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu

1e vlucht zit erop. Aangekomen in Singapore.

Blijf op de hoogte en volg Marleen

05 September 2012 | Singapore, Singapore

Na 12 uur, 5 films, 2 toiletbezoekjes, 3 maaltijden en 1000-den kilometers verder ben ik geland in Singapore, Changi Airport! Het is nu 0.42 uur Nlse tijd (ja ja time flies). Hier moet ik de komende 4 uur wachten, dus alvast maar het eerste verhaaltje typen en even internetten!
De vlucht viel gelukkig erg mee. Ik heb weinig geslapen, maar veel films gekeken en dan is de tijd zo voorbij. Ben nu wel een beetje moe, dus hoop in het vliegtuig naar Melbourne een beetje te kunnen slapen (onder invloed van wat slaappilletjes misschien).

Vanochtend waren we al vroeg opstap, half 7 was de afspraak, maar fam. Schotman kennende wordt dat wel een paar minuutjes later, dus ja hoor kwart voor 7 reden we weg. Maar we waren zeker op tijd, dus geen geklaag!
Na gezellig een bakkie met elkaar te hebben gedaan, was het dan tijd om afscheid te nemen en door de douane te gaan. Traantjes horen erbij, maar ik was ook klaar om te gaan, dus het viel allemaal nog mee.. Taxiënd naar de baan, zag ik Marjolein, Henrike, mn neefjes Hidde en Jesse, Estrella, Linda en mn ouders op het dek van Schiphol mij uitzwaaien, zóóó grappig!! Ik zeg maar zo: 100% zeker weten dat ze weg is;).. Nou dat ben ik, haha!

Ik ben erg benieuwd hoe het in het hostel zal zijn straks en hoe Melbourne is.. Eerst een goede nachtrust en dan maar verder ontdekken en uitzoeken:)..

Jullie horen van me!
Liefs x Marleen

  • 05 September 2012 - 18:35

    Peter, Papa En Henrike:

    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, Inmiddels al in Australië??
    Wij checken even je website...
    Even verwarrend hoe we bij dit verhaaltje kwamen, maar we hebben t gevonden!!

    Henig an!!!
    liefs vanuit Nijverdal

Tags: singapore

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

He hallo! Welkom op mijn site.. Hier kun je al mijn "wereldreis"- avonturen lezen en de gave foto's bekijken:)!! Liefs x Marleen

Actief sinds 03 Sept. 2012
Verslag gelezen: 544
Totaal aantal bezoekers 16702

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken in de wereld

04 September 2012 - 30 November -0001

Backpacken over de wereld

Landen bezocht: