Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen!! - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Marleen Schotman - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen!!

Blijf op de hoogte en volg Marleen

03 September 2012 | Nederland, Nijverdal

En daar ga ik dan bijnaaaa.. Vanavond nog een afscheidsborrel en een laatste nachtje in mn eigen bed, en dan morgen om 11.15uur met de voetjes in de lucht, op naar Melbourne!!
Ik heb er ontzettend veel zin in el het pakken is al klaar:) Ben zóóóóó benieuwd hoe het daar is en zal zijn?!!

Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs x Marleen

• 03 September 2012 - 22:41

Marleen V E.:

Hej Marleen,

Een hele goede reis gewenst en dat je maar vele mooie avonturen mag beleven! En zoals ik eerder zei, als je je alleen voelt dan zeg het maar een ticketje naar de andere kant van de wereld is zo gekocht :D
    JALOERS! geniet ervan!
    Liefs,
    Marleen

• 04 September 2012 - 07:24

Ha LEKKERDING!
    We zitten nu bij je pa & ma in de auto om je weg te brengen:(
    Nog een paar uurtjes en je gaat met je rugzakkie de wereld in! Woehoe!
    Als je maar weer terug komt... Anders haal ik oe op ;)

Muchos xxx

• 04 September 2012 - 08:58

Estrella:

We zijn er bijna, AAAAAH!

• 04 September 2012 - 09:47

Estrella:

Nog ff een bakkie doen op Schiphol Airport...

• 04 September 2012 - 10:25

Estrella:

En daar ga je dan... Heeeeel veel plezier meisie en geniet er donders van! Love you! Dikke kus

• 04 September 2012 - 11:45

Zag je ons nog uitgebreid zwaaien? Haha! Toedeloe, have fun! Xxx

• 05 September 2012 - 09:15

Ellen Mvdb:

Hey Marleen.. Gaaf man..echt stoer..heeeel veel plezier en kiek good uuuuut! Nie met vreemde keals mee gaan he! Hahaha..dikke knuffel xxx

• 05 September 2012 - 16:18

Alinde:

Hej Marleen,

Heel veel plezier en geniet ervan!! Ben benieuwd naar je verhalen :)

Groetjes Alinde